Al mijn 20 jaar ervaring en kennis voor jou beschikbaar
Het is mijn doel al mijn ervaring die ik in die 20 jaar heb verzameld beschikbaar stellen in deze training.
Zodat goede doelen die niet het vermogen hebben om een bureau in te huren toegang hebben tot deze waardevolle kennis.
Ik heb in die 20 jaar voor jou al uitgezocht wat werkt en wat niet.
En dat is goed nieuws voor jou. ik heb campagnes gemaakt die een grote mislukking waren. Echt om je te schamen. Ik heb me klein gevoeld. Op mijn plaats gezet door klanten. En opnieuw geprobeerd en gefaald.
Maar al die mislukkingen hebben me goed geleerd wat werkt en wat niet. Dus ik luister goed naar al die ervaring, Om steeds beter te worden in mijn vak.
Elke dag nog verdiep ik mij in direct marketing en fondsenwerving. Zowel offline als online. Maar ook doelgroepen, trends. En de laatste kennis in neuro-marketing. Ik heb al die kennis voor je verzameld in deze training zodat je beter kunt fondsenwerven. Met meer zekerheid, in minder tijd en met meer plezier!
Sommigen noemen mij een fondsenwerving nerd. Of een wandelende Wikipedia van fondsenwerving. Ik ben er trots op.
Ik snap je uitdagingen
Ik help al bijna 20 jaar fondsenwervers zoals jij. Ik ken je problemen. Ik weet dat je het druk hebt. Ik snap dat fondsenwerven in deze tijd een uitdaging is. Daarom wil ik je helpen met mijn in de praktijk geteste kennis.
Geïnspireerd door de besten in ons vak
Elke dag nog leer ik van de beste experts in ons vak. Dat begint bij Wim van der Mark (die weer veel waardevolle kennis van Prof. Sigfried Vogele kreeg). Maar ook Jeff Brooks, Steven Screen, John Lepp, Tom Ahern, Sean Triner en vele andere experts.
"Bas is een wandelende wikipedia over fondsenwerving én database vol voorbeelden. Je drukt op een paar knoppen en kloeng kloeng kloeng, goudklompjes rollen eruit. "
Al 20 jaar help ik met veel plezier goed doelen zoals die van jou om meer resultaat te halen met hun fondsenwerving.
Het begon in 1999 bij de LOI (Leidse Onderwijs Instellingen). Hier kwam ik voor het eerst in aanraking met de kracht van resultaat gericht schrijven en ontwerpen. Dit inspireerde mij om in dit vak verder te gaan. Sinds 2003 doe ik dat voor een betere wereld in mijn functie als Senior Strateeg bij Mindwize (marketing bureau voor goede doelen).
In die functie help ik professionals zoals jij om betere fondsenwervers te worden. Dat doe ik met strategie, maar vooral met training.
Want fondsenwerving is echt een ambacht. Dat ook jij kunt leren. Door deze e-training te volgen.
Docent bij 3F-Academy
Spreker Vakdag Fondsenwerving
Behavioural economics
“Fondsenwerving is een vak. En Bas heeft alle kennis die voor dat vak nodig is.
Hij weet die kennis te vertalen naar de dagelijkse praktijk van fondsenwervers. Alles wat Bas je leert kun je meteen toepassen bij je eerstvolgende campagne.
Hij houdt je aandacht vast met rustige toon en met humor, zo weet hij je te boeien en te overtuigen. “
Linda Hummel - Chief Executive Officer NLR | until No Leprosy Remains