Om meer en hogere giften te krijgen, moet je eerst weten waarom mensen geven. Welk verhaal daarbij hoort. En welke emotie. Tijdens dit webinar van kennisexperts Bas van Breemen en Wim van der Mark leer je dat.
Deel 1 door Bas van Breemen: Waarom geven donateurs - en hoe gebruik je dat slim?
In het eerste half uur ontdek je waarom mensen geven. Je leert hoe je een fondsenwervend verhaal opbouwt. En waarom dat zo belangrijk is.
Deel 2 door Wim van der Mark: Aandacht van donateurs krijgen en vasthouden
In het tweede half uur krijg je tips waarmee je de teksten van je campagnes direct verbetert. Je ontdekt hoe mensen lezen en leert hoe je jouw tekst daarop aansluit.
Na afloop heb je een half uur om al je vragen te stellen.
Wim is al meer dan 30 jaar professioneel schrijftrainer en auteur van meerdere bestsellers over copywriting. Hij is mede oprichter van de succesvolle e-learning Schrijven voor het Brein. In november 2022 verscheen het gelijknamige boek, waarvan er binnen 3 maanden al 3000 verkocht zijn.
Bas werkt al 20 jaar in fondsenwerving als creatief en strateeg.
Hij helpt met veel plezier goed doelen zoals die van jou om meer resultaat te halen met hun fondsenwerving. Door het toepassen van bewezen effectieve kennis. Die 20 jaar kennis heeft hij gebundeld op het platform Beterfondsenwerven.nl. Waar fondsenwervers leren om een beter fondsenwerver te worden. Om met meer vertrouwen en meer succes hun mooie werk te doen.